No HDMI audio output

Diskutiere No HDMI audio output im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; I have connected the monitor X23T-1 from Fujitsu, which has built-in speakers, with my graphics card Nvidia Geforce GT 230 via an HDMI cable at ...

+ Antworten + Neues Thema erstellen
Ergebnis 1 bis 1 von 1

No HDMI audio output

I have connected the monitor X23T-1 from Fujitsu, which has built-in speakers, with my graphics card Nvidia Geforce GT 230 via an HDMI cable at both ends. I have installed the latest graphics card driver. In the OSD menu of the X23T-1 I have selected HDMI Audio in the section Input. In the system control panel of Nvidia I have selected X23T-1 the HDMI audio device. In Windows 10 however I do not get the option of selecting an HDMI audio device even if I let display disabled and disconnected devices. I have also installed the latest Realtek audio driver but in the Realtek HD Audio-Manager there is no HDMI output device. I know that the speakers, the cable and the graphics card work properly because they worked properly with another mainboard but I also know that I had some difficulties to enable the audio sound over HDMI at that time but finally it worked but now I do not know how I made it. I also know that I need Realtek HDMI Output instead of Realtek Digital Output in the device manager but it is just not there. Can you help me?http://fud.community.services.support.microsoft.com/Fud/FileDownloadHandler.ashx?fid=dc784244-fbe7-4fc7-bc5c-f89360e4557f

2. Hi,

schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort findet man viele Hilfestellungen.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren

No HDMI audio output

No HDMI audio output - Ähnliche Themen

1. Realtek HD Audio Treiber: Hallo, suche nach einem Tip zur Beseitigung eines Treiberfehlers (oder Systemfehler?). PC: Medion AKOYA P2010 Betriebssystem: Windows...

2. audio recorder: Hallo Ich habe unter Win7 angefangen meine Schallplatten mit den Audio-Recorder über das Mikrofon auf meinen Notebook zu überspielen. Nach dem ich...

3. Neue Realtek HD Audio Treiber: Realtek hat einen neuen Treiber bereit gestellt (inoffiziell) 3.98 ( CB-Download ) Enthält beide Versionen für x86 und x64. Habe die .zip mal...

4. Audio- und Videowiedergabe spinnt: Ich könnte Hilfe gebrauchen... Nach dem Update auf Windows 10 kann ich Musik von meiner Festplatte weder über den Windows Media Player noch über...

5. Soundmax AUDIO Treiber: Unter Windows 10 Pro findet, oder besser gibt es keinen Soundmax Driver. Kann mir jemand einen Tip geben, wie man das mit einem workaround löst? ...