Reactivating Windows after Hardware change. (Error code 0xC004F211)

Diskutiere Reactivating Windows after Hardware change. (Error code 0xC004F211) im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; After having changed my Motherboard, RAM and CPU, the activation page says that Windows is not activated. Before changing the hardware, I linked my digital ...

+ Antworten + Neues Thema erstellen
Ergebnis 1 bis 1 von 1

After having changed my Motherboard, RAM and CPU, the activation page says that Windows is not activated.
    Before changing the hardware, I linked my digital license to my microsoft account, in order to prevent exactly this problem. I already tried everything the help pages suggest (running the trouble shooter, etc.) and nothing seems to get rid of the problem.

I would be very greatful if anyone can offer further suggestions :)

2. Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren

Reactivating Windows after Hardware change. (Error code 0xC004F211) - Ähnliche Themen

1. Office 365 installation kept on getting an error saying error code: 0-1007 (0): Hi, I kept getting this particular error code: 0-1007 (0).I have disabled my firewall and antivirus. Kept on if my internet is connected and it is...

2. Windows 10 Error Code 0xc00000e9: The Problem is basiclly when i start my Laptop it boots normally but then when the Loading Screen pops up it says "Preparing Automatic Repair". After...

3. Meine Windwos 10 Version lässt sich nicht nach einem Hardware-change reaktivieren: Moin, ich habe letztens meinen PC aufgerüstet und lediglich die SSD behalten. Windows 10 Pro hatte sich dabei deaktiviert und habe den...

4. Windows 10 - Error code: 0x80070426: Eigentlich sollte dies eine Frage werden, aber es hat sich nun erledigt. Ich möchte trotzdem hier meine Erfahrung kundtun. Seit dem Update auf...

5. Windows 10 - Error code: 0x80070426: Eigentlich sollte dies eine Frage werden, aber es hat sich nun erledigt. Ich möchte trotzdem hier meine Erfahrung kundtun. Seit dem Update auf...