Windows Spotlight won't change the picture

Diskutiere Windows Spotlight won't change the picture im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Hi there, I got a HP notebook with Windows 10 and since half a month Windows Spotlight is broken and won't change the picture. I already...
M

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
Hi there,
I got a HP notebook with Windows 10 and since half a month Windows Spotlight is broken and won't change the picture. I already uninstalled the update that Windows downloaded previous to when described problem occured. But Spotlight still sticks to the same picture.
I already browsed a lot of instructions concerning this problem and tried instructions with DISM and SFC but at some point I cannot proceed/the programm won't let me proceed and I get stuck somewhere in Powershell. I'm really not a pro and I could use some help and step-by-step instruction that can solve this problem, since I saw that a lot of people seem to have the same issue.
Thanks in advance for your time.

Thema:

Windows Spotlight won't change the picture

Windows Spotlight won't change the picture - Ähnliche Themen

• Windows spotlight

Windows spotlight: Das Bild bei Spotlight ändert sich nicht mehr!
  • Windows Spotlight

Windows Spotlight: Hallo, ich habe die Diashow seit langem aktiviert und finde die Bilder meist recht gut. Wahrscheinlich habe ich die ersten Landschaften "geliked"...
  • WIndows Blickpunkt / Spotlight

WIndows Blickpunkt / Spotlight: "Gefällt Ihnen, was Sie sehen?" Hallo - ich nutze die wechselnden Sperrbilder. Jedoch nervt die Frage: "Gefällt Ihnen, was Sie sehen?" und...
  • Windows Spotlight

Windows Spotlight: Seit kurzem ist ohne ersichtlichen Auslöser bei mir die Spotlight Funktion kaputt. Wenn ich mich anmelde wird mir das standart anmelde Bild...