Windows 10 Mouse feels weird since Spring or Fall Creators Update

Diskutiere Windows 10 Mouse feels weird since Spring or Fall Creators Update im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Hi, My mouse behaves different since the Fall Creators Update (where MS fixed a mouse bug) or Spring Update. My current Version is the 1809...
M

MSCom

Erfahrener Benutzer
Threadstarter
Hi,

My mouse behaves different since the Fall Creators Update (where MS fixed a mouse bug) or Spring Update. My current Version is the 1809.

It doesn't matter, whether I switch the Mouse Accelaration on or off, on the Desktop the mouse is always a bit to fast and when I set the slider (for the cursor speed) one step lower it feels a bit too slow.

I am on a Notebook using the default Microsoft Mouse Driver.

P.S.: In games, like BF 1 or BF 4 etc. I don't feel this different behaviour, I never recognize and weird movement, does somebody know how I can set those "special mouse settings" video games often use in Windows 10?

#
Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!
Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Windows 10 Mouse feels weird since Spring or Fall Creators Update

Windows 10 Mouse feels weird since Spring or Fall Creators Update - Ähnliche Themen

• Seit dem letzten grossen Update Windows 10 kann ich die CLX Scanner Mouse nicht mehr starten. Folgende System

Seit dem letzten grossen Update Windows 10 kann ich die CLX Scanner Mouse nicht mehr starten. Folgende System: Seit dem letzten grossen Update Windows 10 kann ich die CLX Scanner Mouse nicht mehr starten. Folgende System – Fehlermeldung wird angezeigt...
  • windows Arc mouse

windows Arc mouse: Wenn man beide Finger auf der Arc Maus hat funktioniert oft nur links klick. Und rechts klick nur wenn ich den Zeigefinger hoch hebe.
  • Microsoft Natural Windows Laser Mouse 6000 and Windows 10

Microsoft Natural Windows Laser Mouse 6000 and Windows 10: Hi Everyone, I am writing this in English to reach the broader community. I am just wondering if anyone else has had the same problem and if there...
  • Windows 10 1809 - Mouse Bug nach Update zu 1809

Windows 10 1809 - Mouse Bug nach Update zu 1809: Nach dem Update auf Windows 10 1809 stelle ich das Maus Schema auf aus (Kein) und übernehme, und trobsdem bekomme ich diesen blauen Donut...
  • Windows 10 Aero Peek zum Desktop Anzeigen bei Mouse Over aktivieren oder deaktivieren

Windows 10 Aero Peek zum Desktop Anzeigen bei Mouse Over aktivieren oder deaktivieren: Windows 10 hat viele Funktionen an denen sich die Geister scheiden wie es scheint und eine davon ist das sogenannte Aero Peek Feature mit dem man...