Windows 10 Driver for "JMicron PCIe MS Host Conroller", "JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller" and "JM

Diskutiere Windows 10 Driver for "JMicron PCIe MS Host Conroller", "JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller" and "JM im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Windows 10 Driver for "JMicron PCIe MS Host Conroller", "JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller" and "JM JMicron PCIe MS Host Conroller JMicron PCIe...

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
Windows 10 Driver for "JMicron PCIe MS Host Conroller", "JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller" and "JM

JMicron PCIe MS Host Conroller
JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller
JMicron PCIe xD Host Conroller

PCI\VEN_197B&DEV_2382&SUBSYS_65201462
PCI\VEN_197B&DEV_2383&SUBSYS_65201462
PCI\VEN_197B&DEV_2384&SUBSYS_65201462

Windows 10 (64 Bit only) driver:
Version: 1.0.71.11
Date: 6.7.2015
https://support.lenovo.com/de/de/downloads/DS032549

Thema:

Windows 10 Driver for "JMicron PCIe MS Host Conroller", "JMicron PCIe SD/MMC Host Conroller" and "JM - Ähnliche Themen

I need help to fix a bug in Windows 10!: Hello Folks, by this year 2020 and the newest updates, i got a problem with my Windows 10 build and i was'nt able to fix it. Maybe someone had...
Laufwerk C wird überprüft und repariert (Kein Grund): Moin, ich habe schon viele Artikel in den verschiedensten Foren zu diesem Thema gelesen, aber meins ist doch schon etwas anders. Wie schon im...
Receive-Side Scaling for UDP on Windows 10 Professional does not work: Dear Support, dear MS Community, we try to acquire 10GBit/s of data from a Measurement device, which unfortunately can only send the data over...
M.2 Samsung Evo 970 in Bios erkannt, aber nicht bei Windows: Hallo zusammen, ich habe mir einen neuen Rechner mit neuen Komponenten zusammengebaut und mein System erkennt meine Samsung Evo 970 nicht. Im...
Windows 10 May Update 2004 for Arm64 (Surface Pro X) error 0x8024a205: Hi. My Surface Pro X has in Windows Update the "Funktionsupdate for Windows 10, Version 2004". But when I try to install it, I get a message...

Sucheingaben

jmicron pcie sd host controller windows 10

Oben