We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive.

Diskutiere We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive. im One Drive Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Hallo, ich habe kürzlich eine Mail bekommen mit dem Betreff "Heads up! We noticed that you recently deleted a large number of files from your...
M

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
Hallo,
ich habe kürzlich eine Mail bekommen mit dem Betreff "Heads up! We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive. "

Und tatsächlich ALLE meine Fotos und Videos vom automatischen Kamera-Upload der letztenJahre sind verschwunden. Im Papierkorb istnichts zu sehen.
Es handelt sich hier um eine Menge wichtiger Daten (über 100GB), ich bin davon ausgegangen, dass die Daten bei OneDrive vor Datenverlust gesichert sind!

Die persönlichen Ausmaße eines Verlustes sind nicht vorstellbar. :/ Kann mir hier jemand bitte weiterhelfen?

VG
Kai

#
Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!
Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive.

Sucheingaben

Heads up! We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive

,

onedrive Heads up! We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive

,

we noticed that you recently deleted a large number of files from your onedrive

,
Hi, We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive.
, WE noticed that you recently deleted alarge number of files from your Onedrive

We noticed that you recently deleted a large number of files from your OneDrive. - Ähnliche Themen

• E-Mail is deleted from Outlook if putting an E-Mail element through drag&drop in Chrome at a Website

E-Mail is deleted from Outlook if putting an E-Mail element through drag&drop in Chrome at a Website: Steps to reproduce the problem: 1.Open Website with option drag and drop 2.Open Outlook 3.Take E-Mail element from Inbox and drag and drop to the...
  • Windows wont let me install programs that were previously on a deleted drive

Windows wont let me install programs that were previously on a deleted drive: I deleted my 1TB SSD in an accident and when i wanted to reinstall the programs that were previously installed then i cant install them because it...
  • Calender-Sync with Android recently broken

Calender-Sync with Android recently broken: Hi, I am accessing my Microsoft calender via Microsoft Exchange ActiveSync. When I started some months ago, it was only possible to see the...
  • Deleted Files - OneDrive for Business Plan 2

Deleted Files - OneDrive for Business Plan 2: Hello, I have now created a retention policy for OneDrive for Business Plan 2. If I delete a file now, it will be preserved by the retention...
  • Automatisches Weiterleiten von Besprechungsaktualisierungen in den Papierkorb (deleted items)

Automatisches Weiterleiten von Besprechungsaktualisierungen in den Papierkorb (deleted items): Hallo, ich habe im Outlook das Problem (und meine ganze Abteilung), dass Terminaktualisierungen automatisch und ungelesen in den Papierkorb...