Problems concerning the Table of Authorities

Diskutiere Problems concerning the Table of Authorities im Office Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Dear all, right now I am trying to create a Table of Authorities for a very long legal dissertation with a lot of §§ etc. Now I face several...
M

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
Dear all,

right now I am trying to create a Table of Authorities for a very long legal dissertation with a lot of §§ etc.

Now I face several problems:

1. How can I increase the amount of categories? Sixteen categories are simply not enough for such a complex topic as mine.

2. How can I change the order of the entries? Right now it looks like this:
Art. 1 CBD ........ 27, 54
Art. 15 CBD .......28, 89
Art. 3 CBD ..............27
Art. 32 CBD ............45
Art. 3 Abs. 1 CBD ...29

I would prefer the articles to be in the right order and not Art. 15 before Art. 3 as well as all Art. 3, even when concerning different sections (in German Absatz), bundled up together. There should be no Art. 32 in between them

3. As I only have 16 categories right now, I needed to open a category for further legislation, which is a now a mess
§ 322 BGB ............... 45
§ 128 StGB ...............95
§ 23 Abs. 1 Nr. 2a .....150
§ 303 StGB ...............71
§ 322 Abs. 1 BGB .....46

I would like to summarize them based on their law codification, for example StGB (German criminal law code), but I don't have any further categories more.

Has anyone ideas on this?

I wish you a nice evening,

Christian

#
Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!
Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Problems concerning the Table of Authorities

Problems concerning the Table of Authorities - Ähnliche Themen

• Word-Probleme beim Umstieg von Windows 7 auf Windows 10

Word-Probleme beim Umstieg von Windows 7 auf Windows 10: Hallo, nach dem Umstieg von Windows 7 auf Windows 10 funktioniert Word nicht mehr. Excel ist i.O. Bei der Neuinstallation von Office wurde der...
  • Neuinstallation Win 10 Pro nach Problemen

Neuinstallation Win 10 Pro nach Problemen: Hallo, ich musste Windows 10 Neu aufsetzen. Hatte vorher Windows 10 Pro und habe aber jetzt Windows 10 Home installiert bekommen. Ich finde auch...
  • Excel 2013 (Office Professional Plus 2013) Probleme Pivot Speichern unter

Excel 2013 (Office Professional Plus 2013) Probleme Pivot Speichern unter: Hallo zusammen, ich nutze bei meinem neuen Arbeitgeber Office Professional Plus 2013. Ich habe mit Excel ein riesen Problem, was Dateien mit...
  • Lan Probleme

Lan Probleme: Hallo, habe seit einiger Zeit Probleme mit dem Internet. Habe eine Lan Leitung zum Router 10m. Immer wieder kommt es vor, das dass Internet...
  • Zwei Probleme: 1. Gelöschte Mails bleiben auf Server erhalten 2. Adresse lässt sich nicht als Alias hinterlegen

Zwei Probleme: 1. Gelöschte Mails bleiben auf Server erhalten 2. Adresse lässt sich nicht als Alias hinterlegen: Hallo zusammen, Erst einmal zu meinem Aufbau: Ich habe über Outlook.com verschiedene externe E-Mail Adressen via IMAP eingebunden und die...