PowerShell Invoke-RestMethod with SAML POST

Diskutiere PowerShell Invoke-RestMethod with SAML POST im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; Hello everybody, I need to access a Rest API with Invoke-RestMethod. In our Company we use SAML for Authentication. F5 Big-IP is the Identity...
M

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
Hello everybody,

I need to access a Rest API with Invoke-RestMethod.
In our Company we use SAML for Authentication.
F5 Big-IP is the Identity Provider.

To get an SAML Token, my Request will be redirectet from one F5 to an other (root). This request is working with an POST.

Now the Problem: The POST uses JavaScript. So when I try to connect to API i get the Result "Your Browser does not support JavaScript. Please activate ...)".

Does anybody knows this Problem or does anybody has a Solution/Workaround for this.

The Problem is that PowerShell does not support JavaScript Redirection at Invoke-RestMethod. Any other Ideas?

Thanks,
Regards Patrick

#
Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!
Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

PowerShell Invoke-RestMethod with SAML POST

PowerShell Invoke-RestMethod with SAML POST - Ähnliche Themen

• Office365 - Outlook Contacts - Spezieller Kontaktordner per PowerShell umbenennen / löschen - Batch

Office365 - Outlook Contacts - Spezieller Kontaktordner per PowerShell umbenennen / löschen - Batch: Hallo zusammen, ich suche nach eine Möglichkeit über unseren gesamten Tenant hinweg einen Kontaktordner mit fest definiertem Namen für alle...
  • Windows 10 1903 Powershell lässt nicht starten

Windows 10 1903 Powershell lässt nicht starten: Nach Aufruf der Powershell im Startmenü erscheint kurz das blaue Fenster und beendet sich dann von selbst. Sowohl die normale Version als auch die...
  • Powershell

Powershell: Ich habe Win10 Mein PowerShell funktioniert nicht mehr
  • Powershell startet nicht (öffnet sich kurz und schließt sich wieder)

Powershell startet nicht (öffnet sich kurz und schließt sich wieder): Hallo, ich habe heute Windows frisch installiert und eingerichtet. Nun ist mir aufgefallen, dass die Windows Powershell nicht mehr funktioniert...
  • Powershell remote access to exchange online for delegated access

Powershell remote access to exchange online for delegated access: Hi, I used remote exchange online via Powershell to to administartive tasks for several Office 365 tenants. For this, I relied on a script...