Change Brigthness option disappeared in Window Setting / Power Setting / everywhere. Newest drivers

Diskutiere Change Brigthness option disappeared in Window Setting / Power Setting / everywhere. Newest drivers im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community Fragen; I change the brightness from 100% to 50% because I was about to go blind from the strong brightness. However when I moved the bar from 100% to 50%...
M

MSCom

Neuer Benutzer
Threadstarter
I change the brightness from 100% to 50% because I was about to go blind from the strong brightness. However when I moved the bar from 100% to 50% nothing changed. So I restarted the PC. After starting again still nothing changed. I go to change brightness but suddenly the whole settings of brightness disappeared everywhere. it is not there anymore. I HATE WINDOWS!

#
Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort wird jeder fündig!
Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Change Brigthness option disappeared in Window Setting / Power Setting / everywhere. Newest drivers

Change Brigthness option disappeared in Window Setting / Power Setting / everywhere. Newest drivers - Ähnliche Themen

• Fehler beim Windows Update, Loop: attempting to recover installation.... undoing changes made to your computer....

Fehler beim Windows Update, Loop: attempting to recover installation.... undoing changes made to your computer....: Guten Tag, Ich war in der Mitte einer Installation und mein Computer hat ein Problem gehabt. Nun ist es so, dass wenn ich dem Gerät starte, sehe...
  • Change language - Sprache ändern - Office

Change language - Sprache ändern - Office: Hello, can someone help me how to change the language from German to English in Outlook Version 1911 build 12228). From my understanding it...
  • SharePoint online Change notification language

SharePoint online Change notification language: Hello, my SharePoint web site has German as defualt language. Therefore, all notifications texts come in german language. How can I change...
  • MS Flow - Sharepoint HTTP Request change person field value

MS Flow - Sharepoint HTTP Request change person field value: Hello, I need to change the person field value with my Flow. The problem is that I can't just pass the string in the json, they want something...
  • Win 10 Lizenz deaktiviert nach Hardware Change

Win 10 Lizenz deaktiviert nach Hardware Change: Hallo zusammen, Meine Windows 10 Lizenz wurde, wie bereits im Titel beschrieben, nach einer Hardware Änderung (CPU, Motherboard, RAM) am PC...